måndag 24 november 2014

Nu åker jag!

Så, nu är förberedelserna slut och äventyret kan börja. Under veckan som varit har jag varit hemma hos föräldrarna och gjort det sista inför resan. Har köpt en pryl från varje avdelning på Clas Ohlssons, gjort ett litet reseapotek med bland annat en tjock bunt med plåster, packat både prylar och cykel. Har skannat in alla dokument som kan vara viktiga.

Med alla dessa förberedelser, två bokade boenden först dagarna och ett "good luck have fun"-party känner jag mig redo för att dra iväg. Imorgon 10.00 går flyget mot Stockholm och typ 36 timmar senare landar jag i Auckland, 9.50 på torsdag deras tid. Dom är 12 timmar före oss.

Jag låter några bilder visa dessa förberedelsedagar.








Nu rullar vi, min svarta skönhet och jag!

Godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar